Bad Company News and Reviews

misc topics / allgemeine Themen
User avatar
[RC]Hunter
Site Admin
Sergeant
Sergeant
Posts: 2376
Joined: Fri Apr 04, 2008
Location: Hue City
Favorite Server: All of them
Has thanked: 3 times
Been thanked: 19 times
Germany

Networker

Contributor

Membership

=]RC[= Hunter’s avatar
Loading…

04 Jul 2008, 15:36

[img]http://www.clusterwars.net/userpix/2_ve ... logo_1.png[/img]

(English first, followed by German)

source official Bad Company Website
We are happy to see that so many of you are playing Battlefield: Bad Company and having so much fun. The level of community interest in this game and its features is really visible, also through the amount of feedback various members of the development team have been receiving through their Live accounts, Facebook, emails, phone calls, faxes (People still use those??) on our forums and all the other channels out there.

Our Bad Company developers have been working a lot in the last two years and, we have managed to produce a game that we are very proud of. Even with the game already in stores, we would like to let you know that we are reading and listening to all of your feedback.

Right now the team is working on creating the Conquest game mode for Battlefield: Bad Company together with the conversion of the maps to go with it. The Conquest Pack is currently going through testing and certification.

We are very aware of the different issues you have told us you find most important. Therefore as soon as we’re done with the above there are several other points of your feedback which we’ll continue to investigate, without currently being able to say with certainty whether or not we will be able to include them. These include, but are not limited to:
  • Clan support/private rooms/team chat
  • Auto balancing on servers
  • Continued support against stats exploits
  • VOIP issue on PS3 (working with Sony on this)
Squads might be split up when joining a server as a squad. This is due to team balancing in the games that are being joined, and usually resolves itself in round 2.



I added two new video comments at the end of this post. Check it out at the bottom !



Einbindung/Verwendung deutschen Textes Quelle bf-games.net
Trotz des Verkaufsstarts von Battlefield: Bad Company sind die Magazine online wie offline nicht müde, den Markt und ihre Leser mit Reviews und Bewertungen zu überschwemmen. Zwei dieser Bewertungen liegen in Form der Videoberichte von 1UP und Gametrailers.com als Videos vor und bieten interessierten Spielern so noch einmal einen Einblick. Diese sind am Ende der News angehängt.

Statement der Entwickler
Weitaus spannender ist ein Statement der Entwickler, das auf der offiziellen Bad-Company-Website veröffentlicht wurde. Wie bereits bekannt ist, wird hinter den Kulissen an einem Patch gearbeitet, der die vorhandenen Karten im Conquest-Modus spielbar macht. Dank der modernen Technik der neuesten Konsolengeneration sind solche Updates auch hier möglich. Im Rahmen dieses Updates geht das Live-Team auch auf das Feedback von Spielerseite ein, das inzwischen zahlreich einläuft. Wie es in der Meldung heißt, werden die wichtigsten Punkte untersucht und einige davon fließen möglicherweise in den Patch ein. Eine feste Zusage gibt es jedoch ausdrücklich nicht, lediglich die Liste der bereits identifizierten Wünsche und Probleme:
  • Clan-Support / Private Rooms / Team Chat
  • Auto Balancing auf den Servern
  • Kontinuierlicher Support gegen Stats Explouts
  • Voice-over-IP-Problem auf der PS3 (wird zusammen mit Sony untersucht)
Squads werden möglicherweise aufgesplittet, wenn sie einem Server beitreten. Das passiert durch Team-Balancing in den Spielen denen beigetreten wird und ist spätestens ab der zweiten Runde kein Problem mehr.



http://www.gamevideos.com/video/videoLi ... ay%3Dfalse



http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=35710

Source/Quelle: Official Bad Company Website